KEVÄTTÄ ODOTELLAAN JO!

Kevään Koulucup ja Estecup sarjakilpailujen lopputulokset ovat nyt tässä!
Nora Salminen pitää Kangasalan ratsastuskoulun asiakkaille erikseen yksityistunteja. Varaa tunti suoraan Noralta sähköpostilla.
Tänä kesänä (???) on satanut niiiiin paljon, että kaikkialla on vettä. Teivossa peruttiin tiistairavit, kun rata oli niin huonossa kunnossa!!?? Ajatelkaa, siellä sentään on varmasti tehty pohjat huolellisesti, on kallistukset, salojat, kaikki tarvittavat koneet ja palkattu henkilökunta ...
Upeassa syyskelissä kisattiin KATAJALA SYYSCUP 2017 toinen osakilpailu. Sivun liitteenä on tuloslista.
Heppojen tarhat ovat kaikkialla näin kovin sateisen kesän jälkeen aika märkiä. Mutta heti kun on jokusen päivän satamatta, kuivuvat tarhojen pohjat. Nyt teimme hiukan enmmän parannustyötä.
Tallikisasarjassa seuraava kilpailu on estekisa su 15.10.2017. Tässä liitteenä on kilpailukutsu.
Aivan erikoinen sääilmiö saattoi ekan SYYSCUP osakilpailun alkuun. Kesän aikana ei juurikaan ole moista lämmintä auringonpaistetta nähty! Verkka oli ulkokentällä ja kisailijat "valittivat", että hiki virtaa!
Tallikisat järjestetään nyt syksyllä hiukan uudelleen - KATAJALA SYYSCUP 2017 alkaa!
Viikonlopuksi luvattiin vaihteeksi komeeta maalaussäätä ja päätimme koittaa puruvaraston maalausta. Olosuhteet olivatkin kohdallaan ja kutsu kävi maalaustalkoisiin.
Uusi lasten alkeiskurssi alkoi la 9.9.2017 klo 15-16. Kurssi kestää kymmenen viikkoa ja tunti on siis kerran viikossa lauantaisin.