Ponikerhon aloituskokous keräsi innokkaita kerholaisia runsain mitoin!
SINIVALKOISTA! (13.8.2017)
Sanja ja Julle kisasivat taas erinomaisesti. Pohtikselta tuloksena oli luokkavoitto!
Niin se kesä meni! Tai oikeesti kalenterissa sitä on toki vielä jäljellä. Jos vähä irvailis, niin vois sanoo ettei loppukesä paljon huonompi voi olla ...
Viiden vuoden ratsastuskoulutuntien jälkeen tuli aika uusia maneesin hiekka. Aika iso urakka se olikin!
Tämä pari on kisannut hienosti! Hetki sitten he olivat metrin luokassa toisena ratsastuskeskus Ainon kilpailuissa ja nyt Pohtiksella taas kunniakierroksella!
IROKEESI TULI! (19.7.2017)
Tallille tuli ratsastuskoulumme eka irokeesi eli vuonoheppa - SAMI
KESÄLOMA ALKOI! (19.7.2017)
Hepoilla on nyt kaksi viikkoa kesälomaa ja normitunteja ei siis ole. Tunneille palataan heinä / elokuun vaihteessa ma 31.7.2017.
Kevätkauden viimeinen estekisa oli tiukkaa vääntöä. Ratamestari halusi hiukan vaativuutta KATAJALA ESTECUPIN viimeiseen osakilpailuun ja suunnitteli vaativan radan. Kun arvostelussa oli kaksi vaihetta, oli ilmassa suurta urheilujuhlan tuntua!
VEsilahdessa oli estekisat, johon lähti kova joukkue Katajalasta!
Taas kerran kauniissa auringossa kisattiin. Nyt oli vuorossa KATAJALA KOULUCUP 2017 kolmas ja viimeinen osakilpailu.