Kesän eka lämmin ja aurinkoinen päivä ja kisamatka Valkeakoskelle.
Talkoiden jäljiltä oli kiva kisata siistityssä talliympäristössä. Ei voi kuin ihailla tallin talkoohenkeä. Vielä kiitos kaikille mukanaolleille! Auringonpaisteessa sujuivat nämäkin kilpailut. Tulokset ovat tämän uutisen liitteenä.
Innokas talkooporukka kokoontui Helatorstaina tallille. Työnjohtajina toimivat Ellu ja Henna. Siivouslista oli käsivarren mittainen ja niinpä aloitettiinkin varsin varovasti.
Tämän uutisen liitteenä on toisen KKC osakilpailun kilpailukutsu 28.5.2017 pidettävässä kisassa. Seuraathan nettisivuja sillä koulukisan aikataulu voi muuttua riippuen kilpailun tuomarin omasta aikataulusta!
Kauniissa auringon paisteessa Äitienpäivänä Petra, Jensku ja Ellu kävivät kisaamassa Tavelassa koulua.
Katajala Koulucup- ja Estecup-sarjakilpailut jatkuvat uusilla osakilpailuilla. Tarkista tästä uutisesta tarkemmat päivämäärät!
Henna ja Ellu ovat nyt torstaina ja perjantaina seminaarissa
Katajala KOULUCUP ensimmäinen osakilpailu käytiin sunnunaina. Kaunis auringonpaiste odotteli kilpailijoita, mutta maneesissa oli vielä varsin viileää - paitsi tietenkin tunnelma!
HUIKEAT MESSUT! (9.4.2017)
Hevoset 2017 messut osoittivat taas, että hevosalan ammattilaisten ja harrastajien mielestä tämä on valtakunnan ykkösmessu! Hienoa, että se on Tampereella!
TULE MESSUILLE! (7.4.2017)
Tampereella Messu-ja Urheilukeskuksessa on nyt viikonlopun aikana 8-9.4.2017 Suomen suurimmat hevosalan messut. Kaksi päivää esittelyitä, valmennuksia, erikoistarjouksia ja muuta hyvää!