Ensin oli aika vakavia ilmeitä, kun iskät saapuivat tallille.
Saimme uuden erän lasten T-paitoja.
Marraskuussa 21v rakas Oonamme siirtyi vihreämmille laidunmaille.
Kangasalan ratsastuskoulu kutsuu isät ratsaille! Järjestämme asiakkaillemme Isänpäivän Ratsastuksen, jolloin isät voivat tulla kokeilemaan, mitä se ratsastaminen nyt onkaan! :)
KATAJALA CUP 2016 2.0 viimeinen osakilpailu on esteratsastuksessa su 27.11.2016. Kilpailukutsu on tämän uutisen liitteenä.
Hiukan viileässä säässä, mutta lämpimissä tunnelmissa käytiin kouluratsastuskilpailu. Kilpailu oli samalla KATAJALA CUP 2016 2.0 sarjakilpailun kolmas osakilpailu.
Lauantain klinikan aikataulu on tarkentunut ja ryhmät on muodostettu. Katso tästä:
Ponikerho on jo aloittanut syksyn kokoukset. Tässä Uutisessa on yksityiskohtainen ohjelma.
Kauniissa auringonpaisteessa saatiin taas uusia, mukavia elämyksiä! KATAJALA CUP 2016 2.0 -kilpailusarjassa oli vuorossa esteratsastuskisa.
Riitta Kangasmäki, joka on ollut usein koulukisojemme tuomarina, pitää kouluratsastusklinikan tallilla la 15.10 klo 14.30. Klinikka on täynnä, mutta varapaikoille voi vielä ilmoittautua,