Harmaa pilvinen päivä kääntyi aurinkoiseksi sitä mukaa kun kilpailumme edistyi. Aurinkoisia olivat kisailijatkin, kun saivat osuutensa hoidettua. Tulokset olivat oikein hyviä. Kyllä kehtaa muille näyttää!!
Kevätkauden päätteeksi kesä- ja heinäkuussa järjestetyssä sarjakilpailussa oli lähes viisikymmentä osallistujaa!
Olipahan huima NR-päivä!
Vaikka ensimmäisen KATAJALA CUP -sarjakilpailun pokaalit ovat vielä jakoa vaille valmiit, nostamme laukkaan jo seuraavan sarjan KATAJALA CUP 2016 2.0!
Viikonvaihteessa meillä (!) oli kisoissa Valkeakoskella taas kilpailijoita ja menestystä!
NOUSE RATSAILLE! (24.8.2016)
Kangasalan ratsastuskoulu osallistuu SRL:n valtakunnalliseen NOUSE RATSAILLE-päivän viettoon su 4.9.2016. Aloitamme klo 12. Täällä jaamme myös KATAJALA CUP-sarjakilpailun palkinnot.
Sanja ja Julle hyppäsivät hienosti Pohtiolammella. Metrin luokasta tuloksena voitto! Onneksi olkoon! Katsokaa komeat kuvat!
ESTEKISAN TULOKSET (10.7.2016)
Liitteenä estekilpailun tulokset. KATAJALA CUP on kärjen osalta niin tasainen että tarvitsemme tarkistuslaskennan ennen tulosten julkaisemista.
Painoimme erän T-paitoja ja niitä on nyt jokusia vaikka myytäväksi.
Koulukilpailun tulokset ovat nyt kokonaisuudessaan tämän uutisen liitteenä. Mukana on myös KATAJALA CUP pistetilanne kolmannen osakilpailun jälkeen. Tarkistathan, että pisteet ovat kohdaltasi oikein! Laita viestiä, jos pitää korjata!