Pohtiksella oli keskiviikkokisat ja ainakin Sanja ja Hansku olivat mukana.
Painovihrepaholainen tai joku muu sellainen iski KATAJALA CUP tuloksiin. Nyt kuitenkin olen ne korjannut.
Sateiden uhkista huolimatta kisattiin KATAJALA CUP toinen osakilpailu, nyt esteratsastuksessa, hienossa auringonpaisteessa. Nytkin nähtiin paljon hienoja suorituksia ja paljon hyvää meininkiä!
Lähtölista sunnuntain esteratsastuskilpailuun on nyt täällä netissä. Tarkista, että oma ilmoittautumisesi on huomioitu. Mikäli havaitset jotain kysyttävää, niin laita mieluiten sähköposti!
Kauniissa kesäilmassa käytiin Katajala Cupin ensimmäinen osakilpailu. Tänään kilpailtiin kouluratsastuksessa.
LAITSKALLE! (3.6.2016)
Myös hepat ovat ansainneet kesälomaa!
ULKOKENTÄLLE! (3.6.2016)
Hitaasti, mutta varmasti tehdään Katajalaan myös ulkokenttää. Tänä vuonna ästetylle ja tasoitetulle alueelle ajetaan hieman hiekkaa, jotta kenttä voitaisiin ottaa käyttöön.
Tässä uutisessa on huomisen koulukilpailun lähtölista. Tarkistathan, että ilmoittautumisesi on huomioitu!
Kaksi kouluratsastuskilpailua 4.6. ja 2.7. sekä kaksi esteratsastuskilpailua 19.6. ja 10.7 vielä ennen kevätkauden päätöstä!
TYTTÖ TULI! (23.5.2016)
Oona kunnioitti Suomen Leijonia pyöräyttämällä söpö tammavarsan juuri kun kolmas erä oli pahimmillaan ...