TAVELASSA KISOISSA (23.5.2016)
Tavelassa pidettiin estekisat ja niihin osallistui meiltä myös iso joukko.
Huikeat keppihevoskilpailut pidettiin Kangasalan ratsastuskoulun maneesissa. Paikalla oli kymmeniä ratsastajia ja muutamat olivat tuoneet mukanaan useampia hevosia.
Mallikkaasti pyöristynyt Oona siirrettiin juuri upouuteen varsomiskarsinaan Ylätallilla. Timppa, Kari, Niko ja tais olla mukana Jessekin rakensivat hienon ja tilavan karsinan tulevalle äidille ja varsalle.
Ylätallista vapautuu kesäksi tallipaikka. Jos haluat tuoda vaikka vuokrahevosesi meille, niin ota yhteyttä: HELENA 050 582 2197
VUOKRAA HEVONEN!! (30.4.2016)
Haluatko oppia lisää hevosen hoitamisesta ja ratsastuksesta?
KEVÄT ON TULLUT! (23.4.2016)
Maastolenkillä on nyt mukavaa!
Saimme yli 600 arpalippua HEVOSET 2016 messuilla ratsastustuntien arvontakilpailuun. Hiukan on mennyt aikaa tulosten tarkistamiseen ja tuntien arvontaan. Katso tarkemmin tekstistä!
KRK OLI MESSUILLA! (28.3.2016)
Kangasalan ratsastuskoulu oli mukana huikeassa HEVOSET 2016 messutapahtumassa Tampereella. Lauantaina rotuesittelyssä olivat mukana Lusitano-pojat Onni ja Kamu. Meillä oli myös oma osasto E-hallissa.
Vuoden eka estekisa keräsi mahtavan osallistujamäärän. Joukossa oli taas sekä entisiä ”ammattilaisia” että uusia ”tulokkaita”. Mikäs sen parempi.
Olemme mukana Hevoset 2016 messuilla talkoilemassa ja auttamassa estekisassa ja muunkin ohjelman järjestelyissä.