SRL seuraa tiiviisti viranomaistiedotteita ja määräyksiä sekä välittää ne heti ratsastuskouluille ja talleille. Katso täältä viimeisimmät tiedotteet!
Koronatilanteen huonontuessa on SRL:n hallitus tarkentanut kilpailuohjeistoa. Lue ohjeet liitteestä!
SRL on päivittänyt Koronan torjumiseen tähtäävät ohjeensa ja suosituksensa vaikeutuneen tautitilanteen vuoksi.
Haluamme kehittää ratsastuskoulumme toimintaa. Katso lisää!
Kangasalan ratsastuskoulu järjestää tänä kesänä useita erilaisia kesäleiritapahtumia. Lasten Ponihöperöpäivästä edistyneempien Koululeiriin. Mukaan voi tulla vaikka et olisikaan ratsastuskoulumme asiakas. Katso tarkemmin tämän uutisen liitteestä!
Ylätallilta alas talliin ja maneesiin kuljettaessa on polun vierellä, joskus vähän polullakin, ollut iso kasa kiviä, soraa ja hiekkaa. Nyt kasat on tasattu, aidat pystytetty ja tuloksena on uusi Metsätarha!
Katso täältä jumppa ponin selässä!
Tämän uutisen liitteenä on tiedote koronavirus tilanteesta. Pyydämme kaikilta yhteistyötä tämän varsin ikävän tilanteen hoitamisessa. Katso liite!
KatajalaCup keväälle 2020 on nyt käynnistetty. Tunnelmaa ja tuloksia on tämän Uutisen liitteenä. Netissä on myös Outin huikeat kisakuvat!
Sarja 2 eli alle 18v kilpailuharjoitus järjestetään su 22.3.2020 osana KATAJALA KEVÄTCUP 2020 sarjakilpailua. Katso tarkemmin kilpailukutsusta joka on liitteenä!