ISÄT RATSAILLE! (3.11.2015)
Nyt kaikille isille elämys Isänpäivänä! Tuo isä tallille ja nosta hevosen selkään su 8.11.2015 Isänpäivänä.
Lokakuun koulukisat käytiin kauniissa syyssäässä. Taisi olla viimeiset kisat ennen lumentuloa … Tulokset ovat tämän Uutisen liitesivuna. Onnittelut voittajille ja sijoittuneille! Katso myös hienot kuvat Tapahtumat-sivulta kohdasta Koulu 17.10.2015!! Outi lähetti myös upeita uusia kuvia!!
Kangasalan ratsastusterapian PETRA NOWAK pitää Kangasalan ratsastuskoululla nyt syksyllä kaksi mielenkiintoista esitelmää.
Syksyn kisakausi tallilla pärähti käyntiin. Pejantaina oli hirveä myrsky ja sade. Ei oikein huvittanut tehdä mitään. Meidän Emmykin makas koko päivän saunalla, lauteiden alla. Ei silti, niin mäkin oisin mielelläni tehnyt!
Oletko valmis? Mukaan voit tulla Kangasalan ratsastuskoulun järjestämiin kouluratsastuskilpailuihin la 17.10
Valtakunnallinen ja vuosittainen SRL:n Nouse Ratsaille -päivän Kangasalan ratsastuskoulussa oli tänä vuonna Ponikerhomme järjestämä.
Ponikerhon syksyn ohjelma on nyt julkaistu Ponikerhon sivulla.
Kangasalan ratsastuskoulu on mukana SRL:n valtakunnallisessa Nouse ratsaille -tapahtumassa sunnuntaina 6.9.
Ensi perjantaina 14.8. alkaa Uusi lasten alkeiskurssi ja myös Uusi lasten ponikurssi.
Niihaman kentällä oli kisat. Kisapäivistä lauantai oli ensimmäinen ja sunnuntai toinen. Omat ratsukkomme tekivät huikeat tulokset!