Normaalit syyskauden tunnit alkavat siis maanantaina 3.8.2015. Pääsääntöisesti olemme varanneet asiakkaillemme saman tuntipäivän ja saman ryhmän kuin keväällä oli.
KESÄLOMA ALKOI! (20.7.2015)
Nyt sitten vihdoin pukkaa lomaa! Viime viikolla oli viimeinen ponnistus, kun pidettiinn heppaleiriä.
KESÄLEIRI ALKOI (13.7.2015)
Toivomme, että viikon aikana on kaunis ilma kesäleirin aikana. Toisaalta ei se taida paljon menoa haitata millainen sää sattuu olemaan.
Kevään ajan pyörinyt Ponikerho jää nyt kesälomatauolle. Mukavaa on ilmeisesti ollut ja kahviossa on näkynyt tunneilla tehtyjä hienoja piirustuksia.
Jokunen aika sitten totesimme, että Katajalantien postilaatikot oli kaikki ajettu nurin ja suurin osa oli vielä rikkikin.
Nyt on mahdollista talkoilla! Rakennetaan uudet tarhat hevosille. Keräännytään la 20.6. klo 12 tallille ja sovitaan tehtävistä. Jos kaikille ei riitä tarhahommia, niin talven jäljiltä on taas paljon siivottavaa.
Hellepäivää ei ihan tullut meidän kouluratsastuspäivänä, mutta taisipa hiki kuitenkin tulla muutamalle kisaajalle :)
Tarkkailethan sähköpostiasi ja ilmoitat heti, jos ilmoittautumistasi ei ole noteerattu oikein!
Kangasalan ratsastuskoulu järjestää la 13.6.2015 klo 15 alkaen 1-tason kouluratsastuskilpailun. HUOMAA muuttunut päivämäärä! Katso kilpailukutsu tämän uutisen liitteestä!
Kiitos kaikille teille jotka olitte mukana talkoilemassa, auttamassa ja käymässä HEVOSET 2015 messuilla! LIITTEENÄ NYT UUSI LUSITANO VIDEO (ANNA LATAUTUA RAUHASSA) JA PARI KUVAA!