Kaikille ystävillemme ja asiakkaillemme sekä heidän ystävilleen tarkoitettu Pikkujoulu pidetään la 13.12 klo 16 - 18 tallilla ja maneesissa.
Syksyinen päivä valkeni sateessa, mutta ei se pidätellyt innokkaita kisaajia. Taisi olla lähes ennätysmäärä osallistujia. Ja aina on mukana myös ensikertalaisia kisaajia. Kisan tulokset on tässä liitteenä.
Tallille tuli eilen uusi hevonen Portugalista opetushevoseksi. Sen nimi on Filigrana.
Harmittavien yhteensattumien vuoksi aikaistamme kuun lopulle suunniteltuja esteharkkareita. Ne pidetään jo su 19.10. Normaali kisakausihan jatkuu vielä ennekuin hallikausi pyöröhtää käyntiin.
Olipahan talkoot! Uuden tallin ulkoseinät ja ovet maalattiin hienoiksi käden käänteessä, kun talkoolaisia oli niin paljon! Kiitos kaikille!
Tervetuloa mukaan maalaamaan tallin ulkoseiniä nyt sunnuntaina 14.9. klo 11 alkaen.
Lasten alkeiskurssi ratsastuksessa alkaa Kangasalan ratsastuskoulussa keskiviikkona 10.9. klo 17
PIRKAN HÖLKKÄ! (26.8.2014)
Kangasalan ratsastuskoulun opet totesivat, että puolimaraton ei ole riittävän haastavaa. Ovat nyt ilmoittautuneet Pirkan Hölkkään!
Kesäisessä päivässä oli helteistä juosta maratoonia tai vähän lyhempääkin matkaa. Ratsastuskoulumme tiimi teki kuitenkin huikean esityksen!
ONNI KESKIAJALLA (16.8.2014)
Kun muut rehkivät maratoonilla on Onni ja José sukeltaneet Keskiajalle! Hämeenlinnassa on Keski-Ajan markkinat ja ratsukkomme osallistuu niissä turnajaisiin.