Kangasalan ratsastuskoulu järjestää kesällä viisi kesäleiriä. Leiri nro 5 on tarkoitettu aikuisten tehokurssiksi. Se pidetään iltaleirinä.
Vaikka pakkanen paukkuu nurkissa, on mielessä jo kesä ja kesäajan ohjelmat. Kesällä on ratsastustunteja, ratsastusleirejä ja mahdollisuus kokeilla oman hevosen hoitamista vuokraamalla poni tai heppa.
Rosali Kivitie pitää kouluvalmennuksen su 26.1. Valmennus on tarkoitettu ensisijaisesti ratsastuskoulumme asiakkaille, mutta mukaan
Kangasalan ratsastuskoulun järjesti vuoden ekat harkkarit. Keli oli vähän rapsakka, mutta ei se menoa haitannut. Ehkäpä vaan piristi ...
UUDEN VUODEN AATTO (27.12.2013)
Uuden Vuoden Aattona ei ole ratsastuskoulun normaaleja tunteja. Sen sijaan ke 1.1.2014 on tunnit normaalisti.
JOULU KATAJALASSA (20.12.2013)
Normaaleja tunteja ei ole Jouluaattona eikä Joulupäivänä.
SAARA TULI TALLIIN (8.10.2013)
Saara aloitti harjoittelun tallilla. Pirteä ja iloinen Saara on aina ollut hevosten kanssa tekemisissä ja nyt hänellä on ihan oma heppalauma kotonaan.
Ulkoverhouksen laitto jatkuu! Nyt lauantaina 12.10 klo 11 alkaen olisi tarjolla lautojen kantoa, sahausta ja naulapyssyn pauketta!
Näillä näppylöillä pitäis tallille tupsahtaa iso kasa lautoja. Ne on tarkoitettu ulkoseinien verhoiluun. Hommassa olisi tarjolla talkootyötä!
Kangasalan Pirtillä su 22.9 klo 10.30 - 14.30