KARSINAT TULIVAT! (18.6.2013)
Rakennusprojekti alkoi näyttää jo ihan hevostallilta, kun ensimmäiset karsinat tulivat viikonloppuna ja niitä päästiin asentamaan.
Kangasalan ratsastuskoulu järjestää Juhannuksena su 23.6.2013 harjoituskilpailun esteratsatuksessa
FANNI KLINIKALLA (27.5.2013)
Ahkera tuntsarimme ja kiltti ponimme Fanni oli käymässä Teivon klinikalla, missä taitava ja arvostettu eläinlääkäri Jukka Houttu operoi ja poisti ponin toisen silmän.
Ratsastuskoulumme oli Junnuhummailun kaksintaistelussa jokseenkin pitelemätön. Tiukassa kisassa tuli jaettu ykköstila! Onnea Veera ja Dana sekä Roosa ja Roosa!
JUNNUHUMMAILU (21.5.2013)
SRL Hämeen alue järjestää koko perheen heppatahtuman nyt la 25.5. ko 11 - 15 Tampereen Ratsastuskeskuksessa Niihamassa. Sisäänpääsy on ilmainen.
NYT TALKOILLAAN! (5.5.2013)
Tervetuloa mukaan talkoilemaan ja siistimään ratsastuskoulun maneesin ja tallin ympäristöä ke 8.5. klo 17 kun tunnit alkavat ja la 11.5 klo 14 kun tunnit loppuvat!
Tampereen Hevoset 2013 messuilla Lotta -poni äänestettiin söpöimmäksi.
Vappuaattona ja Vapun päivänä on normaalit tunnit.
LOTTA ON SÖPÖIN (12.4.2013)
Tampereen Hevosmessuilla lähes kahdeksansataa kävijää äänesti osastollamme Kangasalan ratsastuskoulun söpöintä heppaa. Oliko tämän suosion syynä se, että heppamme ovat tosi söpöjä, mutta myös osaavia vai se, että saimme äänestystä varten aivan mahtavat uudet valokuvat.
HEVOSMESSUILLA (8.4.2013)
Hevosmessut Tampereella olivat huikea menestys. Vaikka alku olikin vähän takkuinen johtuen ärhäkästä viiruksesta, oli kokonaiskävijämäärä lähes 14.000 henkeä! Jo lauantaipäivänä kävijöitä oli enemmän kuin viime vuonna kolmena päivänä yhteensä.