Pikkujoulu pikkusen nopealla aikataululla. Nyt lauantaina 15.12 alkaen klo 18. Katso tästä vielä tarkemmin
Kangasalan ratsastuskoulu järjesti harjoituskoulukilpailun su 16.12. Kisa käytiin pienessä pakkasessa, mutta tuimassa viimassa. Tulokset ovat tässä.
Ratsastusksenopettaja Milja Luostarinen pitää asiakkaillemme tarkoitetun ratsastusmerkkien suorituskurssin 15-16 joulukuuta.
Talvi tulikin sitten lopulta ja tosi nopeasti. Pakkasraja on ratsastustunneille - 18 astetta.
Hirmuinen myrskytuuli riepottelee rakennustyömaatamme. Turvallisuuden vuoksi siirrämme tunnit tältä päivältä sunnuntaille.
Ohessa on kisan tuloslista.
Ensimmäinen Joulumme Katajalassa lähestyy hyvää vauhtia. Vanhaa perinnettä noudattaen pidämme normaalit tunnit kaikkina muina arkipyhinä paitsi Jouluaattona, Joulupäivänä ja Uudenvuoden aattona.
Kangasalan ratsastuskoulu järjestää Katajalassa ensimmäisen harjoitusestekilpailun su 18.11.2012 alkaen klo 11
Uusi paikka, uusi nimi. Wääksyn nimen käyttäminen tuntui varsin hankalalta ja olisi jopa harhaanjohtava. Asiaa mietittyämme päädyimme nimenmuutokseen ja uusi nimi on KANGASALAN RATSASTUSKOULU Oy.
Wääksyn ratsastuskoulu järjestää Nouse ratsaille -tapahtuman su 9.9.2012 alkaen klo 10 uudessa toimipaikassaan Katajalassa, osoitteessa Katajalantie 15, Kangasala