Kouluratsastuksen tehokurssi pidetään viikolla 29 maanantaista keskiviikkoon. Esteratsastuksen tehokurssi on puolestaan viikolla 30, myös maanantaista keskiviikkoon. Tarkemmat aikataulut, ryhmäjaon ja hevoset löydät tämän uutisen yhteydestä. Tarkistathan oman ilmoittautumisesi!
Maneesin pohjan huolto on tältä kerrralta ohi.
Wääksyn historian ensimmäinen kepparileiri on nyt pidetty.
Esteri ja Sonja Lahtinen olivat Kangasalan Ratsastajien järjestämässä kouluratsastuskilpailussa hienosti sijalla viisi. Onnittelemme!
Kesäohjelmassamme on paljon mukavaa ratsastus- ja hevostoimintaa. Katso tarjontaa ja lisäinformaatiota tämän uutisen liitteistä!
KEPPIHEVOSLEIRI (5.5.2011)
Hei kaikki kepparien ystävät! Järjestämme kesällä kolmipäiväisiä keppihevosleirejä.
Juhannusaattona pe 24.6. ja Juhannuspäivänä la 25.6. ei ole normaaleja tunteja. Toivotamme kaikille hauskaa Juhannusta ja malttia kokkojen poltossa!
Asiakkaiden toivomuksesta on Pääsiäisen aikana normaalit tunnit. Jos olet lomailemasa tai muuten poissa, peruutathan tuntisi mahdollisimman aikaisin, niin voimme ottaa ryhmiin rästiläisiä. Rästitunnit on ratsastettava pois Juhannukseen mennessä
Kiitos kaikille mukana olleille! Kisan tulokset löytyvät tämän uutisen liitteenä.
Maamme hevosalan suurin messutapahtuma kokoaa jo kolmannen kerran alan harrastajat, kilpailijat, aloittelijat ja elinkeinoharjoittajat yhteen. Messutapahtuma uudistuu, sillä nyt kaikki tapahtuu yhdessä suurhallissa. Messut juontaa Joanna Väre.