KEVÄTTÄ ODOTELLAAN JO!

Kevätkauden sarjakilpailu saatiin päätökseen vähän aikaa sitten. Osallistujia oli taas kivasti. Tulokset sen mukaisesti hiukean pienillä eroilla. Katso tulokset tämän uutisen liitteestä!
KOULUTUSTILAISUUS (15.7.2019)
Istunta ja peräänanto! Koulutus su 21.7.2019 vielä ennen kesälomia.
Kevään KATAJALACUP sarjakilpailun viimeinen osakilpailu käytiin sunnuntaina. Hieno oli kisa ja tunnelma korkealla. Tulokset on tämän uutisen liitteenä. KC lopulliset tulokset julkaistaan heti kun kisan jury on tarkastanut tulokset.
Tulospalvelussamme on ollut ruuhkaa (ja velttoutta), mutta nyt asiat on korjattu! KC 2019 tilanne on tämän uutisen lliitteenä.
NYT ALKO KESÄ! (27.5.2019)
Me päästiin laitumelle!
KATAJALACUP 2019 kolmas osakilpailu, tällä kertaa kouluratsastuksessa, käytiin sunnuntaina. Tämän uutisen liitteenä on kisan tulokset. Kiitos mukana olleille!
Oheisharjoitttelulla kohti parempia tuloksia!
Hei! Mä olen Fanny, Tuulan ja Anteron uusi perheenjäsen. Asustelen Epilässä mutta varmaan nyt kesällä olen paljon Katajalassakin.
Hieno kisa käytiin taas! Ilmakin oli upea, vaikkakin pitemmän päälle sekä tallissa että maneesissa tuli vielä hiukan kolea olo. Kumpa olisi jo kesä!
Kevään ekan koulukisan tulokset ovat nyt tämän uutisen liitteenä. HUOM! Tässä viestissä oli aluksi virheellinen päivä. Oikea estekisa on siis 14.4.209. Kilpailukutsukin on oikein.