Ponikerhoa ei pidetä kahtena seuraavana sunnuntaina. Nyt 31.3. tallilla on kouluratsastuksen harjoituskilpailu ja 7.4. olemme kaikki HEVOSET messuilla Pirkkahallissa.
Aamu on ollut Lahtisilla hyvässä hoidossa ja siitä on kehkeytynyt hieno nuori neiti. Nyt on aika aloitella koulutus ratsuksi
Kangasalan ratsastuskoulu järjestää taas keväällä neljän kilpailun KATAJALACUP 2019 -sarjakilpailun! Sarjaa kuuluu kaksi koulukilpailua ja kaksi estekilpailua. Eka koulukisa jo 31.3.2019 ja eka estekisa 14.4.22019!!
Jotta voit vaatia hevoselta parempia suorituksia, tulee myös SINUN olla hyvässä kunnossa! Kuulostaa reilulta, eikö? Jenniina Lamminpohja tarjoaa kuntovalmennusta ratsastajille.
Kovin on nopeasti mennyt kymmenen vuotta siitä kun aloitimme ratsastuskoulun tunnit Wääksyssä. Alussa oli vain tyhjä maneesi ja muutama hevonen. Nyt on omat tilat ja omat hevoset Katajalan tilalla Roineen rannalla.
PAKKASRAJA - 18 (21.1.2019)
Kun nyt aivan yllättäen onkin tullut pakkasia, niin muistutan pakkasrajasta ja tuntikäytännöstämme.
Ponikerho aloitti kevätkauden! Katso tämän uutisen liitekin!
Tallin Pikkujoulu pidetiin la 22.12.2018
Uusi vuosi on taas alkanut. Mukavaa! Hepatkin tuntuvat innokkaasti keulivan :) Ratsastuskoulun kevätkausi on täynnä tunteja ja toimintaa. Keväällä on tietenkin myös paljon juhlapyhiä ja sen vuoksi löydät täältä kootusti kevään tuntijärjestelyt.
Syksyn Antero 70v 2018 Juhlacup viimeinen osakilpailu kisattiin sunnuntaina. Alku oli hiukan formulatyyliin, kun kisan aloitusta aikaistettiin ja eka verkkaryhmä kutsuttiin tositoimiin heti kun saapauivat tallille.