Tommi Pajunen on käynyt Kangasalan ratsastuskoulussamme kuuden vuoden ajan osallistuen hevosavusteiseen toimintamme hoitan hevosia ja tehden tallitöitä. Lue Sydän Hämeen Lehden artikkeli tommista.
Muutama kommentti ja tulokset Antero 70v Juhlacup 2018 kolmannesta osakilpailusta, esteratsastuskilpailusta.
Sosiaalisessa mediassa on levinnyt eläinlääkäri Kimmo Lampisen erinomainen kirjoitus hevosten pääntaudista.
Kangasalan hevostoiminta on aloittanut tallilla erityislasten vanhempien vertaistoimintatilaisuudet.
Antero 70v Juhlacup jatkuu kolmannella osakilpailulla. Esteratsatuskilpailu järjestetään su 18.11.2018. Katso tarkemmin kilpailutsusta!
TAAS TALKOILTIIN! (29.10.2018)
Koulukilpailun yhteydessä kunnostettiin ja siivottiin paikkoja. On aivan upeaa nähdä ja kokea hieno yhteishenki mikä tallillamme on. Lyhyessä ajassa saatiin tosi paljon aikaan.
Kevään KKC 2018 Sponsored by Hööks sarjakilpailun pokaalit ja sarjojen voittajien loimet jaettiin juhlavassa seremoniassa.
Täällä on nyt koulukisan tulokset. Huikeita suorituksia ja hienoja onnistumisia!
Syksyn kisakausi pyörähti käyntiin. Ekana kisattiin Antero 70v Juhlacup 2018 estekilpailu. Kaunis auringonpaiste siivitti kisoja ja tunnelma oli sopivan jännittynyt.
Tulosten tarkistamisessa on mennyt ihan hirveesti aikaa :) Mutta nyt ne ovat tässä. Olkaa hyvät!