Syyskausi aloitetaan estekisalla su 23.9.2018! Sarjakilpailu jatkaa Antero 7ov -teemaa ja kilpailu käydään "Antero 70v juhlakilpailu 2018" otsikolla. Katso tarkemmin sääntöjä ja kilpailukutsua!
Auta meitä kehittämään toimintaamme ja suunnittelemaan vieläkin parempia ratsastustunteja ja järjestämään mielenkiintoisia oheistoimintoja! Pyydämme että käyttäsitte hiukan aikaa ja täytätte kyselylomakkeen syksyn suunnitelmista ja tunneista!
Tässä on viimeisen kevään Katajalacup 2018 Sponsored by Hööks osakilpailun tulokset.
Katajala Kevätcup 2018 Sponsored by Hööks kokonaistilanne on muuttunut neljännen osakilpailun jälkeen.
Katajala Kevätcup 2018 neljäs osakilpailu, nyt kouluratsastusta, käytiin hienossa meiningissä. Tuntuu hassulta sanoa, että "taas oli kaunis auringonpaiste", mutta niin vain oli.
KKC tilanne kolmen osakilpailun jälkeen on nyt tämän sivun liitteenä. Sarja Ykkösessä on jännittävä tilanne. Myös Kakkosen tilanne on aika tasan.
KATAJALA KEVÄTCUP 2018 SPONSORED by Hööks sarjakilpailu päättyy esteratsastukseen su 15.7.2018. Kilpailukutsu on tämän uutisen liitteenä.
Kevätkauden viimeinen kouluratsastuskilpailu KKC 2018 Sponsored by Hööks kilpailukutsu on tämän uutisen liitteenä. Ilmoittautuminen päättyy to 28.6.2018 Tervetuloa!
Asiakasillassa Hööksillä oli sopivasti shoppailua ja tärkeää tietoa turvallisuudesta!
Kovin oli taas aurinkoista. Hyvä niin! Tässä liitteenä estekisan tulokset.