Cuppi jatkuu! Sunnuntaina 27.5.2018 os siis estekisa. Sen kutsu on jo julkaistukin ja ilmoittautuminen on käynnissä. Kevään kalenteria tarkasteltaessa huomasimme, että tilaa on vielä kesäkuussa yhdelle kisalle ja ihan lopuksi heinäkuussa ennen kesälomaa vielä "hyvää kesälomaa" -kilpailulle.
TIETOSUOJA-ASETUS (24.5.2018)
EU:n uusi tietosuoja-asetus koskee myös Kangasalan ratsastuskoulua. Sen vuoksi tiedotamme yhteytietojen käytöstä:
Hööks on järjestämässä meille ja Lempäälän Ratsuniitylle yhteisen asiakasillan ke 30.5.2018 klo 19-20 myymälässään Ylöjärvellä.
Kevättä oli ilmassa, kun kisattiin Cupin toinen osakilpailu. Kevättä siinäkin mielessä, että pikkusessa tihkusateessa oli koko ajan toimittava. No, eihän siitä mitään haittaa ollut. Kukaan tuskin huomasikaan sitä!
Aivan upeassa auringonpaisteessa ja keväisessä ilmassa talkoiltiin tarhoista talven jätöksiä pois.
Hevoset 10v juhlavuoden messut tekivät aivan huikean kävijätuloksen. Kaikkiaan 17.844 kävijää!
Helena on täydentänyt opintojaan ja valmistunut NEPSY -valmentajaksi. NEPSY on neuropsykiatrinen valmennus, missä Helenalla on nimenomaa ollut erikoistumisena eläinavusteinen valmennus.
Kevätcup jatkuu! Tässä on nyt kouluratsastuskilpailun kilpailukutsu
Kangasalan ratsastuskoulu on liittynyt Green Care Finland ry:n jäseneksi. Katso mitä Green Care on!
Hienot kisat taas! Ulkona mahtava päivä ja auringonpaiste ja sisällä jännittävä ja odottava tunnelma! Viime kisasta onkin jo vierähtänyt talvipakkasten vuoksi muutama kuukausi. Ja se näkyi sekä hevosissa että ratsastajissa. Mutta kaikki olivat kuitenkin oikein hyvällä mielellä.