RATSASTUSKOULU TÄYTTI KAKSI VUOTTA!!

3.2.2011

Wääksyn ratsastuskoulu täytti kaksi vuotta helmikuun alussa. Aika tuntuu pitkältä, mutta se on kulunut kuin siivillä.

Kaksi vuotta sitten aloitimme nollasta, mutta nyt Wääksyn ratsastuskoulu on SRL:n hyväksymien koulujen joukossa ja tuntimäärältään hieman keskitasoa suurempi. Tilat on uusittu ja olosuhteet siten erinomaiset.

Palautteita toivomme aina, sekä ruusuja että risuja. Haluamme olla asiakkaidemme luottamuksen arvoisia ja kehittää toimintaamme yhteistyössä. Erinomaisen lämmittävää oli nähdä juuri synttäreiden aikaan yhteistyössä toimintansa aloittanut uusi Ponikerho!

Synttärit kuluivat työn merkeissä, mutta katsotaan keväällä, kun hanget ovat sulaneet ja aurinko lämmittää, olisiko aika vaikkapa 2½v -synttärijuhlaan!

Kiitos asiakkaille ja ystävillemme!
Hyvää kevättä!

Wääksyn ratsastuskoulu