PAKKASRAJA

24.1.2012

Vaikka pakkasista ei vielä ole mitään haittaa ollutkaan, on syytä kerrata Wääksyn ratsastuskoulun pakkasrajan yksityiskohdat

Pakkasraja tuntien pitämiselle on  - 20 astetta. Jos pakkasta on Wääksyssä tätä rajaa enemmän, peruutamme normaalit tunnit. Tällöin niistä tunneista ei laskuteta.

Koska pakkanen vaihtelee kovasti eri puolella Tamperetta ja Kangasalaa melkoisestikin, voit tarkistaa pakkasen omasta mittaristasi ja arvioida sitten itse tuletko tunnille. Pakkaslukeman ja tuntien pidon voit tarkistaa myös samana päivänä nettisivuiltamme waaksynratsastuskoulu@gmail.com tai puhelinpäivystyksestä 045 - 312 2667.

Jos sinusta tuntuu, että pakkasta on kuitenkin liikaa vaikkaan ei yli - 20 astetta, niin peruuta tuntisi ja merkkaamme sinulle rästin. Sen voit sitten ratsastaa pois normaalina rästinä kun ilmat ovat suotuisammat.

PIRTEITÄ PAKKASPÄIVIÄKIN!