HARJOITUSKILPAILU ESTERATSASTUKSESSA pe 6.4 klo 10 ja KOULURATSASTUKSESSA 14.4. klo 14

26.3.2012

Wääksyn ratsastuskoulu järjestää asiakkailleen Pitkäperjantain piristykseksi harjoitusestekilpailun pe 6.4. klo 10 alkaen. Lisäksi järjestämme harjoituskilpailun kouluratsastuksessa la 14.4. klo 14 alkaen

Kaikkihan eivät suinkaan lähde lomalle Pääsiäiseksi. Näille asiakkaillemme haluamme tarjota mahdollisuuden harjoituskilpailuun esteratsastuksessa.

Harjoitusestekisa alkaa pe 6.4. klo 10 ja rata rakennetaan ja sitä ennen on ratatalkoo klo 9.30. Koska illalla on vielä normaalit tunnit, on kisa tarkoitettu lähinnä omille asiakkaillemme opetushevosilla. Mukaan otetaan kuitenkin, mikäli aikataulu sallii, myös muitakin ratsukoita ilmoittautumisjärjestyksessä. (HUOM! Viimeisen ilmoittautumispäivän päivämäärä on korjattu, ke 4.4.)

Harjoituskoulukilpailu alkaa la 14.4 klo 14 kun tunnit päättyvät. Myös tämä kilpailuharjoitus on tarkoitettu lähinnä omille asiakkaillemme ja ajatuksena tarjota taas mahdollisuus ratsastusmerkkisuorituksiin kouluratsastuksessa. Aikataulun puitteissa otetaan mukaan myös muita ratsukoita ilmoittautumisjärjestyksessä.

Molemmat kilpailukutsut ovat tämän sivun liitteenä. Myös kisan kouluohjelmat ovat tässä liitteenä. Jos kirjainten paikat ovat hakusessa, niin siihenkin on apu liitteissä .. :)

TERVETULOA!
TSEMPPIÄ KISAAN!