KATAJALASSA TAVATAAN!

14.6.2012

Ratsastuskoulumme muuttaa Kangasalla sijaitsevalle Katajalan tilalle. Heinäkuu on meillä kiireistä rakennus- ja remontointiaikaa. Mutta siitä huolimatta olette erittäin tervetulleita katsomaan paikkoja ja miettimään ja ideoimaan tulevaisuutta kanssamme.

Katajalan tila sijaitsee osoitteessa Katajalantie 15, vain noin neljän kilometrin päässä Kangasalan keskustasta Valkeakoskelle johtavan tien varressa.

Tamperelaisillekin tämä sijainti on erinomainen, jopa parempi kuin nykyinen Wääksyssä.

Heinäkuun aikan vuokraamme hevoset halukkaille "oman hevosen" hoitoon tutustuville. Vuokraus sisältää itsenäistä ratsastusta, mutta voit myös ilmoittautua pienryhmätunnille.

Tarjoamme myös kesätunteja normaalina opetustunteina kouluratsastuksessa ja esteratsastuksessa.

Lisätietoja on tämän sivun liitteenä olevassa tiedotteessa. Ilmoittautumiset ja tiedustelut  sähköpostilla waaksynratsastuskoulu@gmail.com

Mahtavaa!

Hyvää ja lämmintä kesää!