UUSI AIKA ALKOI!

1.7.2012

Wääksyn ratsastuskoulu on siirtänyt toimintansa uusiin, omiin tiloihin Katajalan tilalle Kangasalla. Kevään aikana käydyt pitkät neuvottelut päätyivät vihdoin siihen, että ensimmäiset hevoset heräsivät aamukauroille uudessa paikassa.

Paljon työtä vielä edessä

Kiitos reippaiden talkoolaistemme ja ystäviemme, tapahtui muutto ihmeen helposti. Vielä kuitenkin muutama hevonen on tämän viikon Wääksyssä kunnes kaikki karsinat saadaan käyttöön Katajalassa.

Kerromme muutosta ja toiminnan aloittamista näillä sivuilla ja laittelemme myös uusia kuvia paikasta, tiloista, kunnostamisesta ja rakentamisesta. Katso Kohdasta Katajalan rakentaminen. Täältä löytyy neljännen päivän kohdalta myös Lehtisen Krissen huikeat ja hauskat kuvat

Perille löydät helposti:

- aja Tampereelta Kangasalan suuntaan
- kääny pois kohdassa "Valkeakoski, Ranta-Koivisto"
- aja Valkeakosken suuntaan, Kaarina Maununtyttärentietä Liuksialan ohi n 3,5 km
- käänny vasemmalle Katajalantielle
- auton saat parkkiin helposti maneesin viereen

Navigaattorilla:  Katajalantie 15, Kangasala

TERVETULOA KATSOMAAN PAIKKAA JA IDEOIMAAN TOIMINTAA KANSSAMME!

Elina, José ja Helena