NOUSE RATSAILLE su 9.9.

21.8.2012

Wääksyn ratsastuskoulu järjestää Nouse ratsaille -tapahtuman su 9.9.2012 alkaen klo 10 uudessa toimipaikassaan Katajalassa, osoitteessa Katajalantie 15, Kangasala

Toivomme, että asiakkaamme kutsuisivat mukaansa ja ratsastusta kokeilemaan jonkun ystävänsä, joka ei ole ratsastanut koskaan tai viimeisestä kerrasta on kulunut jo jonkin aikaa tai vaikka sellaisenkin, joka käy jollain muulla tallilla. Kokeilijat jaetaan neljään ryhmään ja kukin ryhmä ratsastaa puoli tuntia.

Kutsuja toimii kokeilijan henkilökohtaisena opastajana ja ratsastuskoulumme opettajat tietenkin valvovat ja auttavat.

Tallille laitetaan lista, johon merkitään käytössä olevat hevoset ja ryhmien ratsastusajat. Kutsujat voivat sitten varata ystävälleen sopivan ajan ja hevosen. Jos joku muukin haluaa tulla kokeilemaan ratsastusta niin pyydämme ilmoittautumaan sähköpostilla.

Kokeilu on kaikille ilmainen.

Jos joku kokeilijoista haluaa jatkaa harrastusta ja päätyy mukaan vakiryhmiimme, niin tarjoamme tällöin kutsujalle kiitokseksi jotain ratsastelua.

Kokeiluryhmät ovat puolen tunnin välein klo 10 - 12 aamupäivällä. Jos päivä tai kellonaika on täysin mahdoton, niin ottakaa yhteys opettajiimme, niin pyritään järjestämään jotain.

NOUSE RATSAILLE -päivänä on myös joitain ratsastusesityksiä ja muuta ohjelmaa. Lapsille meillä on erillistä ilmaista talutusratsastusta klo 12 - 13.

Kerromme myös rakennushankkeestamme ja syksyn ohjelmasta. Opettajat ja muu henkilökunta vastaa myös mielellään kysymyksiin ratsastustunneista ja hevosista.

Grillimakkaroita paistellaan ja saatavilla on myös kahvia ja mehua. Kävijät voivat osallistua myös ratsastustuntien arvontaan.

Oheisesta liitteestä saa tapahtumasta kertovan julisteen.

TERVETULOA NOUSEMAAN RATSAILLE su 9.9. KATAJALASSA!

Wääksyn ratsastuskoulu

Liitteet