KANGASALAN RATSASTUSKOULU Oy

9.9.2012

Uusi paikka, uusi nimi. Wääksyn nimen käyttäminen tuntui varsin hankalalta ja olisi jopa harhaanjohtava. Asiaa mietittyämme päädyimme nimenmuutokseen ja uusi nimi on KANGASALAN RATSASTUSKOULU Oy.

Aloitimme oman ratsastuskoulun Wääksyssä v 2009 alussa ja toimimme siellä reilut kolme ja puoli vuotta. Vuokratiloissa on aina omat hankaluutensa. Toimintaa ei aina voi viedä siten kuin itsestä tuntuu.

Kun saimme mahdollisuuden siirtyä Kangasalla uusiin, omiin tiloihin ei päätöksen tekemiseen kovin kauaa mennytkään.

Vanha nimi säilyy ns aputoiminimenä, mutta virallisesti olemme jo saaneet PRH:n hyväksynnän muuttaa nimemme ja olemme Kangasalan ratsastuskoulu Oy.

Posti tulee perille osoitteella:
   Kangasalan ratsastuskoulu Oy
   Katajalantie 15
   36200 Kangasala

Netti ja meiliosoite ovat toistaiseksi entiset kunnes saamme jonkun nörtin toteuttamaan sivumuutoksen ja meilimuutoksen.
   www.waaksynratsastuskoulu.com      waaksynratsastuskoulu@gmail.com

Nörttien paikanhakuilmoitus on liitteenä.

Hyvää ratsastussyksyä!
Kangasalan ratsastuskoulu