HEVOSMESSUILLA

8.4.2013

Hevosmessut Tampereella olivat huikea menestys. Vaikka alku olikin vähän takkuinen johtuen ärhäkästä viiruksesta, oli kokonaiskävijämäärä lähes 14.000 henkeä! Jo lauantaipäivänä kävijöitä oli enemmän kuin viime vuonna kolmena päivänä yhteensä.

Myös näytteilleasettajat olivat tyytyväisiä, kun kassat kilisivät isompia lukemia kuin HIHS:ssä neljän päivän aikana.

Hyvä Tampere, hyvä me! Tampereen Messut on jo tehnyt päätöksen, että jatkoa seuraa ensi vuonnakin, jopa kahdessa hallissa.

Kangasalan ratsastuskoulu oli myös aktiivisesti mukana. AgriMarket kilpailuissa oli meiltä
 mahtava talkooporukka, joka keräsi kiitosta innokkuudellaan ja ripeydellään. Ongelmaksi voi muodostua, että joudumme talkoisiin ensi vuonnakin ..

Oma messuosasto keräsi huikean määrän kävijöitä. Osastolla äänestettiin ratsastuskoulun söpöintä heppaa. Osa äänestäjistä tarkasteli kaikkia valokuvia pitkään, asiantuntevasti ja tenttasi vielä Ellua ja Helenaa sekä muita osastollamme olleita heppojen luonteesta.

Erityinen kiitos valokuvaajille, jotka toimittivat meille äänestystä varten huippuhienot kuvat tuntsareistamme. Varsinaisia taideluomuksia! Kiitos Leena Antila, Kristiina Lehtinen, Sanna Mäkinen ja Merja Tyyni.

Julkkiksiakin osastolla kävi meitä tervehtimässä. Kontion Juuli lähetti terveisiä. Aki Hannula, esteratsastaja ja valmentaja osallistui äänestykseenkin. Akin mielestä söpöin oli Frisu!

Äänestyslippuja on monta sataa ja voipa kestää hetkisen ennenkuin saamme tuloksen selville.

Kiitos kaikille, jotka olivat mukana tai kävivät tervehtimässä! Näissä merkeissä tapaamme varmasti ensi vuonnakin, toivottavasti jo Katajalassa aikaisemminkin.

Kiitos!
Kangasalan ratsastuskoulu