MONTY ROBERTS AIHEINEN HEVOSEN KÄSITTELYKURSSI

24.7.2013

Kangasalan ratsastuskoulu järjestää to 8.8. 2013 klo 10 - n 16 Monty Roberts aiheisen hevosen käsittelykurssin. Kouluttajana on Somen ensimmäinen sertifioitu kouluttaja JENNY AHLROTH.

Kurssi on tarkoitettu kaikille, jotka ovat kiinnostuneita Monty Robertsin työskentelymenetelmistä ja jotka haluavat kehittää hevosensa käsittelyä ja käytöstä.

Kurssi pidetään Kangasalan ratsastuskoululla to 8.8. ja se alkaa klo 10 ja loppuu noin klo 16 kun kaikki harjoitukset on tehty.

Tule mukaan omalla hevosellasi. Ratsastuskoulumme oppilaat voivat sopia osallistumisesta kurssille myös ratsastuskoulun hevosella.

Mukaan voi tulla toki vain kuunteluoppilaanakin. Osallistujan ei tarvitse olla Kangasalan ratsastuskoulun asiakas.

Ilmoittautuminen käy kätevästi etusivun vasemmassa reunassa olevan lomakkeen avulla tai sähköpostilla kangasalanratsastuskouluoy@gmail.com  ma 5.8 mennessä. Jos ilmoittaudut mukaan hevosesi kanssa, niin kerro hieman mikä ongelma tai kehityskohde välillänne on.

Ilmoittauduthan lounastarjoilun vuoksi myös, jos osallistut vain kuunteluoppilaana.

Lisätietoja oheisessa liitteessä!

TERVETULOA MUKAAN!