NOUSE RATSAILLE!

25.8.2013

Suomen Ratsastajainliitto SRL järjestää ensi viikon aikana NOUSE RATSAILLE -viikon. Liittoon kuuluvat seurat ja tallit, myös Kangasalan ratsastuskoulu, ottavat osaa viikon tapahtumiin sekä järjestävät omaa toimintaansa tukevaa ohjelmaa. Tule mukaan!

Ensi viikon aikana 26.8. - 1.9. aikana sinulla on mahdollisuus tulla tallillemme Katajalantie 15, Kangasala tutustumaan ratsastuskoulun arkeen ja kokeilla myös itse ratsastamista.

Järjestämme päivittäin ennen varsinaisia ratsastustunteja klo 16 -17 mahdollisuuden opastettuun ja turvalliseen ratsastuskokeiluun. Mahdollisuutta ratsastamiseen voit käyttää olitpa sitten ihan vasta-alkaja tai jo pitempään lajia harrastanut.

Erityisiä varusteita et tarvitse. Kypärän saat lainaksi tallilta. Muutoin riittää korolliset kengät esim kumisaappaat, hanskat ja säähän sopiva varustus. Kokeilu on maneesissa ja se kestää noin 15 minuuttia. Kokeilusta perimme 5 euron maksun.

Ilmoittautua voit sähköpostiimme kangasalanratsastuskouluoy@gmail.com Opettajat vahvistavat ilmoittautumisesi ja aikataulun.

Tule kokeilemaan!