PITKÄPERJANTAIN KOULUKISAN TULOKSET

17.4.2014

Pitkäperjantain koulukisa on nyt käyty. Iloisesta puheensorinasta ja hymyilevistä kasvoista päättelimme kuitenkin, ett perjantai ei ollutkaan kovin pitkä. Päinvastoin. Kisa ja elämykset loppuivat ehkäpä liiankin aikaisin ...

Kisan aikana nähtiin muutamia huikeita suorituksia. Hanna-Leena oli uudella hepallaan pääluokan (!) voittaja. Onnittelut! Mahtaako laji nyt vaihtua?? :)

Perhekisassa Airto & Airto tiskivuoro jäi puolella pisteellä Karille. No, voi olla hyväkin juttu.

Perhe Heinosen voittaja oli Mari. Onneksi olkoon! Vaikka Hanna-Kaisakin sai kelpo tuloksen,
ei järjestykselle enää voi mitään. Muistakaa lahjontamahdollisuus ensi kerralla :)

Myös perusmerkkiluokassa näimme hienot suoritukset, kun Roosa sai lopulta otteen
Hoonasta ja Saila parin tunnin harjoittelulla suoritti myös perusmerkin hyväksytysti.

Hennakin muuten ratsasti B -merkin Deellä. Tällä kertaa kuitenkin oppilaat olivat
parempia kuin opettaja :)

Onnea voittajille ja sijoittuneille!
Hauskaa Pääsiäistä!

Kangasalan ratsastuskoulu