UUDET LASKUTUSJAKSOT, UUSI HINNASTO

22.7.2014

Asiakkaiden toiveiden mukaan olemme päättäneet lyhentää ratsastustuntien laskutusjaksot kahdeksaan viikkoon ja/tai neljään viikkoon.

Uusista hinnoista ja laskutusjaksoista on kattavampi esitys
kohdan HINNASTO liitteenä. Tässä liitteessä on myös muita
tärkeitä tietoja ja ohjeita. Täältä löydät myös Rästi -käytäntömme
eli ohjeet kuinka toimia, kun et pääsekään vakitunnillesi.

Lyhyemmät laskutusjaksot

Asiakkaiden toiveiden mukaan olemme päättäneet lyhentää ratsastustuntien  laskutusjaksot kahdeksaan viikkoon ja/tai neljään viikkoon.

Lyhempi jakso on näin ollen verrattain lähellä kuukausilaskutusta, mitä monet ovat toivoneet. Kahdeksan viikon jakso taas sopii sellaisille ratsastajille, jotka pitävät parempana pidempää jaksoa ja huokeampaa tuntihintaa.

Uudet hinnat 18.8.2014 alkaen

Uuden upean tallin rakentaminen on osaltaan nostanut myös ratsastuskoulun kustannuksia. Lisäksi rehuhinnat, kuivikehinnat ja muutkin kustannukset ovat nousseet vuosittain. Tämän vuoksi uusimme myös ratsastustuntien ja tallipaikkojen hinnaston.

*  Ratsastustunnit   (vakitunti kerran viikossa)

- Kahdeksan viikon laskutusjakso (8 vko)         256 e

- Neljän viikon jakso (4 vko)                                 135 e

- Toinen viikkotunti                                                   24 e