MAALAUSTALKOOT su 14.9. klo 11 ALKAEN

12.9.2014

Tervetuloa mukaan maalaamaan tallin ulkoseiniä nyt sunnuntaina 14.9. klo 11 alkaen.

Hienosti sanoen ulkoverhous (= ulkoseinät) on nytkin ihan punasen näkönen, mutta laudoissa on vaan pohjamaali. Nyt ennen talven tuloa on tarkoitus maalata seinät kertaalleen varsinaisella maalilla.

Maalaustalkoot alkavat sunnuntaina klo 11. Maalaajien määrästä riippuen saamme urakan valmiiksi joko ennen iltaa tai sitten myöhemmin ...

Maalit ja ainakin osa pensseleitä on talon puolesta, mutta jos talkoolaisia on sata, niin hyvä olisi ottaa mukaan vaikka omakin pensseli. Leveähkö ja paksuhko pensseli lienee paras vaihtoehto. Maali on vesiohenteista, joten pensselien pesu on mahdollista. Tosin vielä ei maalia ole edes hankittu!

Parit telineetkin meillä on, mutta jos niitäkin on helposti saatavilla, niin mielellään mukaan.

Päälle maalinkestävät vaatteet, punainen pohjaväri hävittää hienosti roiskeita!

Tervetuloa mukaan! Jo pienikin apu on tervetullutta. Tuo vaikka kaverisikin mukanasi!
Tässä käy varmaan kuten joskus kirjassa, että tämä talkoilu on niin mukavaa, että halukkaat voivat vaikka maksaa saadakseen paikan!!

Talkoolaisille tarjoillaankin varmaan jotain, ainakin vettä ja leipää!

Kangasalan ratsastuskoulu