HUOM! MUUTOS PÄIVISSÄ!! TALLIKISAT ESTEISSÄ JA KOULUSSA!

25.2.2015

Kangasalan ratsastuskoulu järjestää 1 -tason esteratsastuskilpailun su 8.3.2015 klo 10 ja 1 -tason kouluratsastuskilpailun la 14.3.2015 klo 15

Uuden kilpailujärjestelmän mukaisesti kilpailut on jaettu viiteen tasoon vaativuuden mukaan. Uusi 1 -taso vastaa entistä kilpailuharjoitusta. Kilpailusäännöt muutoin pysyvät lähes entisinä vuoteen 2014 verrattuna.

Kilpailumme on tarkoitettu ensisijaiseti ratsastuskoulumme asiakkaille, mutta mukaan otetaan aikataulun salliessa myös muita ratsastajia, joilla on jonkun SRL:n seuran jäsenkortti tai Green Card.

Su 8.3.2015 on kilpailu esteratsastusksessa. HUOM! Päivä muuttunut!

Kilpailu alkaa klo 9.30 radan rakennuksella ja ensimmäinen verryttelyryhmä aloittaa heti, kun rata on valmis.

La 14.3.2015 on kilpailu kouluratsastuksessa.HUOM!  Päivä muuttunut!

Kilpailu alkaa klo 14.30 radan rakennuksella ja ensimmäinen verryttelyryhmä aloittaa heti, kun rata on valmis.

Kilpailukutsut ovat tämän sivun liitteenä. Samoin liitteenä on kouluratsastuskilpailun ratapiirrokset.

Kysymykset sähköpostilla  kangasalanratsastuskouluoy@gmail.com

Tervetuloa mukaan!