HENKISEN VALMENNUKSEN VIIKONLOPPU RATSASTUSKOULULLA

28.4.2015

Kangasalan ratsastuskoululla on 23-24.5 Henkisen valmennuksen viikonloppu. Lauantaina 23.5. on Henna Kanniston luento ratsastajan henkisestä valmentautumisesta. Sunnuntaina 24.5 on puolestaan yksityistunteja (30 min) ratsastuskoulun opettajien pitämänä. Tällöin on hyvä keskustella oman opettajan kanssa yksilöllisesti.

Henkinen valmennus kehittää varsinkin ratsastajaa, jonka tekninen osaaminen on tietyllä tasolla, mutta suoritukset eivät yllä samaan. Henkinen valmennus soveltuu myös pelon -tunteen käsittelyyn. Henkisestä valmennuksesta hyötyvät kaiken tasoiset ratsastajat riippumatta siitä, mikä ratsastajan tavoite on.

Lue lisää sivun liitteen mainoksesta!

Ilmoittautumiset ratsastuskoulun meiliin:  kangasalanratsastuskouluoy@gmail.com

Tervetuloa mukaan!