Tervetuloa mukaan taas nyt kevätkaudella! Uusi ohjelma on tässä liitteenä, mutta katso myös Ponikerhon omat sivut!
Talviaurinko (6.1.2017)
Sofia ja Ella veivät Kamun ja OD:n Roineen rannalle ja ottivat hienoja kuvia kauniissa talviauringon paisteessa.
Mukavaa on ollut kasvojenilmeistä päätellen ja joulutorttuja syöty.
Vuoden toinen sarjakilpailumme Katajala Cup houkutteli mukaan yli viisikymmentä ratsastajaa kilpailusuorituksiin. Hienoa!
KOULUKLINIKAT (16.12.2016)
Järjestämme tammikuussa ja helmikuussa kouluratsastusklinikan. Positiivisen palautteen ja toivomusten mukaan Riitta Kangasmäki tulee uudelleen valmentajaksi.
Kuiske kuuluu, että Kangasalan ratsastuskoulun Pikkujouluissa oli tosi hauskaa. Kiitos esityksistä, leikeistä ja lauluista! Ensi vuonna samoissa merkeissä!!!!
Tallin tontut julkaisevat taas JOULUKALENTERIA! Avaa nyt Luukku 1 ja sitten joka päivä Jouluun saakka aina uusi luukku! Ota osaa tykkäyskisaan!
Kohta alkaa viimeinen kiri kohti Joulua! Olemme noudattamassa tänäkin vuonna useiden asiakkaiden toivomusta ratsastustuntien pitämisessä. Katso tarkemmin joulukuun ohjelma!
Huikeet kisat! Pieni pakkanen ei haitannut, vaan osallistujia oli niin paljon, että päätimme muuttaa kaksivaiheiset luokat yhteen perusrataan. Hevosilla olisi muutoin ollut likaa ratoja, jos kukin ratsastaja olisi mennyt lähes kaksi kierrosta.
Mikäs olis parempi kuin Helmi? No, kaksi Helmiä! Katajalan Helmi ja Aamunhelmi.