Hienot kisat taas! Mukavasti ensikertalaisia ja tietenkin niitä, jotka ovat jo aikaisemminkin kisanneet. Tuloslista on tämän sivun liitteenä.
Saimme juuri uuden Lusitano -videon Hevoset-messuilla olleesta rotuesittelystämme.
Kangasalan ratsastuskoulu järjestää 1-tason esteratsastuskilpailun la 9.5.2015 alkaen klo 15.30
Kangasalan ratsastuskoululla on 23-24.5 Henkisen valmennuksen viikonloppu. Lauantaina 23.5. on Henna Kanniston luento ratsastajan henkisestä valmentautumisesta. Sunnuntaina 24.5 on puolestaan yksityistunteja (30 min) ratsastuskoulun opettajien pitämänä. Tällöin on hyvä keskustella oman opettajan kanssa yksilöllisesti.
Ratsastuskoulumme osastolla HEVOSET 2015 messuilla osallistui huikea joukko, noin 800 kävijää ratsastustuntiemme arvontaan.
Kauniissa auringonpaisteisessa ilmassa ratsastettiin kivat koulukisat. Kansliassa tuppas tulemaan vilponen, mutta kisailijat varmaan hikoilivat ...
Vaikka ilma ei meitä ihan suosinutkaan, niin saimme kuitenkin hienosti järjestetyksi vuoden ensimmäiset tallikisat. Samalla siirryimme vanhasta SRL:n kilpailujärjestelmästä uuteen, vaikka tuskin monet edes huomasivat. Eipä silti, ainoaksi muutokseksi jäikin kilpailun nimi : 1 -tason esteratsastuskilpailu!
Tässä sunnuntain 8.3.2015 estekisojen lähtölista. Tarkistathan, että ilmoittautumisesti on tullut perillle! Listaa päivitetään vielä lauantain aikana kun viimeisetkin ovat ilmoittautuneet. PÄIVITETTY su klo 7.00
Teemme Horzelle uuden tilauksen tämän viikon lopussa, joten kun toimit nopeasti saat vielä maaliskuun aikana uuden Kangasalan ratsastuskoulu -puseron.
Kesäohjelmamme on jo hieman tarkentunut. Leirien määrä on viime vuottta pienempi. Se johtuu siitä, että suunnittelemme taas rakentamista, mikä rajoittaa yöpymistä ja leirien pitämistä. Katso tarkemmin tämän uutisen liitteestä!