NOUSE RATSAILLE! (25.8.2013)
Suomen Ratsastajainliitto SRL järjestää ensi viikon aikana NOUSE RATSAILLE -viikon. Liittoon kuuluvat seurat ja tallit, myös Kangasalan ratsastuskoulu, ottavat osaa viikon tapahtumiin sekä järjestävät omaa toimintaansa tukevaa ohjelmaa. Tule mukaan!
OD KESKIAJALLA (18.8.2013)
OkiDoki ja Jose käväisivät viikonloppuna kaeskiajalla ..
Kangasalan ratsastuskoulu järjestää ratsastuksen alkeiskurssin aikuisille. Kurssi alkaa ti 27.8. klo 18.
Pitkä rakennusprojekti tuntuu nyt olevan jo takana, kun ekat hepat muuttivat uuteen talliin. Kyllä tätä on odotettukin!
Kangasalan ratsastuskoulu järjestää to 8.8. 2013 klo 10 - n 16 Monty Roberts aiheisen hevosen käsittelykurssin. Kouluttajana on Somen ensimmäinen sertifioitu kouluttaja JENNY AHLROTH.
Juhannusviikonloppu sai hienon päätöksen, kun sunnuntaina kisattiin vielä harjoitusestekisa. Kisa oli samalla myös Jenskun yksi opinnäytetyö, joka kuuluu ratsastuksenohjaajan tutkintoon.
Kangasalan ratsastuskoulun eka Juhannus meni vähän liiankin nopeasti. Katajalan rannassa oli näin upea kokko!
Täältä löytyy su 23.6. esteratsastuksen harjoituskilpailun lähtölista. Tarkistathan, että olet mukana ja että luokkasi on merkitty oikein! Jos näissä listoissa on korjattavaa, niin laita meiliä tai korjataan mokat sitten paikan päällä.
Vaikka kevätkauden normaalit tunnit loppuvatkin la 29.6. niin Kangasalan ratsastuskoulun toiminta jatkuu erilaisina aktiviteetteina.
Kangasalan ratsastuskoulun normaalit ratsastustunnit jäävät nyt kesätauolle. Viimeiset tunnit on ensi viikon lauantaina 29.6. Syyskausi alkaa maanantaina 12.8. nykyisissä ryhmissä.