VAPPUNA HEVOSELLA (30.4.2012)
Vappua vietämme Wääksyssä perinteisesti pitämällä normaalit tunnit ..
HEVOSET 2012 (19.4.2012)
Suomen suurin hevosalan messatapahtuma avaa ovensa nyt perjantaina 20.4. Pirkkahallissa. Tule mukaan!
Tulokset tämän uutisen liitteenä! Kiitos kaikille mukanaolleille sekä radalla että radan ulkopuolella!
Kiitos kaikille mukanaolleille! Kilpailun tuloslista on nyt täällä.
Perinteiseen tapaan ja asiakkaiden toivomuksesta on Pääsiäisen aikana normaalit tunnit.
Wääksyn ratsastuskoulu järjestää asiakkailleen Pitkäperjantain piristykseksi harjoitusestekilpailun pe 6.4. klo 10 alkaen. Lisäksi järjestämme harjoituskilpailun kouluratsastuksessa la 14.4. klo 14 alkaen
PAKKASRAJA (24.1.2012)
Vaikka pakkasista ei vielä ole mitään haittaa ollutkaan, on syytä kerrata Wääksyn ratsastuskoulun pakkasrajan yksityiskohdat
Wääksyn Ponikerhon kevätkausi alkaa la 28.1. klo 12
Jenniina opiskelee Harjun oppimiskeskuksessa ja aloitti nyt opintoihin kuuluvan työssäoppimisjakson Wääksyn ratsastuskoulussa.
Wääksyn ratsastuskoulu muuttaa uusiin tiloihin kesäkuun lopussa ja aloittaa sitten ratsastuskoulun toiminnan heinäkuun alussa. Muuttoon saakka toki toimitaan nykyisissä tiloissa.