UUSI HINNASTO (31.10.2010)
Uuden ja upean tallin myötä nousi ratsastuskoulun tilavuokra. Myös verottaja on jo nostanut ALV -prosenttia, mikä vaikuttaa ratsastuskoulun kustannuksiin. Näistä syistä olemme tarkistaneet ratsastustuntien hintoja.
Vaikka helteet vielä jatkuvatkin on ratsastuskoulun kesäloma ohitse ja tunnit jatkuvat nyt normaalisti maanantaista 9.8. klo 17 alkaen!
Tallin remonttia tehtiin heinäkuun helteessä. Hevoset olivat tilapäistalleissa, mutta ovat päässeet jo sisälle uusiin karsinoihin.
TALLIPAIKKOJA (27.5.2010)
Wääksyn talliin voit varata jo tallipaikkoja!
Katrin Ehrecke kouluvalmennus ratsastuskoulun asiakkaille!
Kesällä normaalitunnit jatkuvat kesäkuun loppuun ja alkavat uudelleen elokuussa. Tänä aikana ja erityisesti heinäkuussa on tarjolla maastoratsastusta, hevosen vuokrausta, hoitokursseja ja tsemppikursseja.
Wääksyn ratsastuskoulu aloittaa säännöllisen päivystyksen arkisin klo 15 - 16. Soita numeroon 045 - 312 2667!
Susanna "Mata" Kankaansivun yritys Kangasalan SuKa Oy aloitti 1.4. huolehtimaan Wääksyn ratsastuskeskuksen Yksityishevosista.
Vaikka tulokset eivät olekaan tärkeintä näissä harjoituksissa, on luokkakohtaiset sijoitukset kuitenkin nähtävissä tämän sivun liitteenä. Kiitos kaikille mukanaolleille!
Wääksyn ratsastuskoulu järjestämissä esteratsastuskilpailuharjoituksissa oli mukavan jouluinen ja kansainvälinen tunnelma. Kilpailun ratamestari oli Portugalista ja kilpailijoita oli aina Brasiliaa myöten!!