Jos haluat talkoilemaan HEVOSET 2018 messuille 7-8. huhtikuuta niin laita viestiä menemään! Huomaa kuitenkin, että talkoolaisten tulee olla vähintään 15 vuotiaita.
Olemme saaneet Hööksin yhteistyökumppaniksemme tämänkeväiseen sarjakilpailuun! Kumppanuus merkitsee pieniä esinepalkintoja osakilpailuihin sekä ainakin yhden asiakasillan järjestämistä Hööksin tiloihin Ylöjärvelle. Näistä myöhemmin lisää. Kevätcupin ensimmäinen osakilpailu on su 25.3.2018! Olethan valmis!!! Tsekkaa täältä säännöt ja kilpailukutsu!
Kangasalan ratsastuskoulun Ponikerhon uusi ohjelma löytyy nyt Ponikerhon nettisivuilta.
HRRRR, KYLMÄÄ! (24.2.2018)
No nyt sitten on pirtsakka pakkaskeli. Ennusteet lupaavat kylläkin lauhaa, mahdollisesti jopa vesisadetta! Noudatamme tuntien pidossa vanhaa käytäntöä.
KATAJALA KEVÄTCUP 2018 ALKAA! Merkkaa muistiin kaksi ekaa sarjakilpailun osakilpailua!
KYMMENES ALKOI!! (2.2.2018)
Kangasalan ratsastuskoulun ensimmäisistä tunneista on kulunut jo yhdeksän vuotta!
Ponikerhomme aloitti jo kevätkauden. Kokoontumiset tallilla klo 14. Vetäjänä Tuuli Pulma.
Päivän kilpailun jälkeen pidimme tallilla Kangasalan ratsastuskoulun ja Kangasalan ratsastusterapian yhteisen Joulun puurojuhlan.
Syyskauden viiminen tallikisa käytiin yihkusateessa, mutta se ei lannistanut kilpailijoita eikä tunnelmaa. Tavallista suuremmalla joukolla jännitettiin kisan suorituksia.
Räntä ja vesisade eivät pidätelleet kisailijoita. KSC kolmas osakilpailu vietiin hymyssä suin lävitse. Tässä Uutisessa sekä tulokset että huikeat videot! Katso!