Kangasalan ratsastuskoulussa aloitetaan vammaisratsastus opetusryhmissä toukokuussa.
Lämmin oli ilma ja lämmin oli tunnelmakin! Talven jäljiltä hevoset olivat täynnä virtaa, ehkä jopa liikaa ...
Hevoset 2017 messut ovat Pirkkahallissa huhtikuun alussa. Tarvitsemme sinne talkoolaisia hoitamaan ratojen rakennusta ja järjestelyä.
Kangasalan ratsastuskoulu järjestää kevätkaudella sekä esteratsastus- että kouluratsastuskilpailuja. Ajatuksena on tarjota asiakkaillemme spesiaaalisarjakilpailut, KATAJALA ESTECUP sekä KATAJALA KOULUCUP.
Suomen suurimmat hevosalan messut taas Tampereella 8-9.4.2017. Viime vuonna kävijöitä oli noin 15.000 ja näytteilleasettajia lähes 200 kappaletta. Tänä vuonna lyödään nuo luvut! Eiks vaan!
Kangasalan ratsastuskoulu on Suomen Ratsastajainliiton jäsentalli. Tallillamme on joitain etuja, mutta myös velvollisuuksia. Jäsenyyden yksi edellytys on vaatimus ylläpitää henkilökunnan ensiaputaitoja.
Riitta Kangasmäen kouluklinikka on nyt sunnuntaina 12.2.2017 klo 11-16. Tarkistathan, että oma ilmoittautumisesi on noteerattu.
Kyllä aika rientää. Kangasalan ratsastuskoulu täytti tänään 2.2.2017 kokonaista kahdeksan vuotta!
Kangasalan ratsastuskoulu järjestää asiakkailleen suunnatun Hiihtoloman päiväleirin 27.2-1.3.2017