KEVÄTTÄ ODOTELLAAN JO!

Pirkkahallissa on hirveä sutina, kun messuosastoja kasataan näyttelykuntoon. Myös Kangasalan ratsastuskoulu on mukana omalla osastollaan. Tule käymään! Osasto E250 uudessa E -hallissa.
Hienot kisat taas. Kiitos kaikille mukanaolleille! Tästä löytyy uunituore tuloslista.
Kangasalan ratsastuskoulu järjestää TRS seuraestekilpailun esteratsastuksessa su 30.3.2014 alkaen klo 11.30 radan rakennuksella.
Kangasalan ratsastuskoulu on mukana omalla messuosastolla HEVOSET 2014 messuilla 5-6.4 Pirkkahallissa. Tule käymään ja tervehtimään!
Talkoisiin on ilmoittautunut jo varmaankin riittävä määrä avuliaita. Voit vieläkin kertoa sähköpostilla, jos haluat mukaan. Koskaaan ei tiedä, paljonko viime hetken säätöä tarvitaan.
Tässä on su 16.2 koulukisan tulosluettelo. Kisa käytiin mukavissa tunnelmissa. Erittäin mukavaa on, että taaskin mukana oli joukko ensikertalaisia.
Kaiken kiireen keskellä täytimme huomaamatta pyöreät viisi vuotta! Samalla kun iloitsemme vuosien vierimisestä, kiitämme kaikkia asiakkaitamme ja ystäviämme mukanaolosta ja kannustuksesta.
Finaaliin selvinneet ratsukot kilpailivat tasoituksilla ja José ja B hyppäsivät 120 tasolla.
Rosali Kivitie tulossa valmentamaan kouluratsukoita su 2.3. Kysele lisää vaikka Ellulta!
KOULUKISA (6.2.2014)
Kangasalan ratsastuskoulu järjestää harjoituskilpailun kouluratsastuksessa su 16.2.2014 alkaen klo 10