Uudessa paikassa on hieman uudet järjestelyt. Ja HUOM! Nyt joitain heppojen karsinapaikkoja on muuteltu. Uusi kartta on tämän sivun liitteenä.
Olemme päässeet niin pitkälle, että voimme ilmoittaa syyskauden tuntien alkavan maanantaina 13.8.2012 Katajalassa uusissa tiloissamme.
TALKOITA TARJOLLA! (23.7.2012)
Jos haluat tulla katsomaan paikkoja on vaikkapa nyt ti 24.7 klo 13 erinomainen hetki tulla paikalle ja talkoilemaan tarhojen rakentamista.
UUSI AIKA ALKOI! (1.7.2012)
Wääksyn ratsastuskoulu on siirtänyt toimintansa uusiin, omiin tiloihin Katajalan tilalle Kangasalla. Kevään aikana käydyt pitkät neuvottelut päätyivät vihdoin siihen, että ensimmäiset hevoset heräsivät aamukauroille uudessa paikassa.
Ratsastuskoulumme muuttaa Kangasalla sijaitsevalle Katajalan tilalle. Heinäkuu on meillä kiireistä rakennus- ja remontointiaikaa. Mutta siitä huolimatta olette erittäin tervetulleita katsomaan paikkoja ja miettimään ja ideoimaan tulevaisuutta kanssamme.
Estekisan tulosluettelo on tämän uutisen liitteenä
Hienossa auringonpaisteessa saatiin kisattua kesäkauden koulukilpailujen aloituskilpailu. Tulokset ovat tämän uutisen liitteenä.
Joissakin tiedoissa on valitettavasti ollut virheellinen päivä. Harjoitusestekilpailu on SUNNUNTAINA 3.6. alkaen klo 10. Pahoittelemme harhaanjohtavaa informaatiota. Lähtölista ja alustava aikataulu tulevat tänne nettiin perjantaina tai viimeistään lauantaiaamuna.
KUVIA HEVOSISTA (17.5.2012)
Eilen llalla tallissa hyöri joukko valokuvauksesta innostuneita aikuisia. Ainakin putkien pituudesta ja välineiden paljoudesta päätellen oli kyseessä varsin ammattitaitoiset harrastajat!
Työharjoittelussa meillä oleva Jenniina Lamminpohja suoritti viime maanantaina hienosti kolme opiskeluunsa liittyvää opetusnäyttöä Wääksyssä